Публічне акціонерне товариство "Українська залізниця"

Приватне акціонерне товариство "Київський електровагоноремонтний завод"

Інформація по електропоїзду ЕР-9Т №668

30 березня 2018
Перегляди: 44

На ПрАТ “КЕВРЗ” електропоїзд ЕР-9Т №668 прибув в ремонт 16.03.2017.

Пройшов капітальний ремонт в обсязі КРП з модернізаціями. Вагони: 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10 — 5 електросекцій, згідно договорів, які були розроблені та погоджені Південно-Західною залізницею.

Акт приймання технічного стану електропоїзда ЕР-9Т №668 від 28.07.2017 (в день його відбуття) засвідчує, що даний електропоїзд відремонтовано відповідно з “Правилами капитального ремонта КР-1, КР-2 электропоездов и электросекций ЭР-1, ЭР-2в/и, ЭР-9в/и”, затверджених та введених в дію Наказом №142-Ц3 Укрзалізниці від 27.04.05р. До складу комісії входили представники замовників: Інспектор-приймальник ЦТА, заступник з ремонту депо і машиністи депо.

Акт приймання з капітального ремонту (модернізації) моторвагонного рухомого складу, його вузлів та агрегатів, де у складі комісії по прийманню були представники від сторони замовника: начальник депо Чернігів, технічні служби, начальник служби Південно-Західної залізної дороги, засвідчує, що об'єкт комісійно перевірено на відповідність фактично виконаним обсягам робіт в повному об'ємі. Висновок: електропоїзд серії ЕР-9Т (тип) №668 прийнятий з ремонту, признаний придатним до експлуатації.

Електричне обладнання на електропоїзді ЕР-9Т №668 на момент прибуття на ремонт у ПрАТ “КЕВРЗ” було зношене, або відсутнє взагалі, про що засвідчують фотографії, прикріплені нами нижче. Тому в ході ремонту вузли електричного обладнання були відремонтовані або встановлені нові.

Важливим фактором є те, що електропоїзд було передано в депо Чернігів після 8-ми місячної експлуатації у моторовагонному депо Фастів, де засвідчено проведення безлічі ПР та ТО із втручанням працівників місцевого депо у схему електропоїзда.

Щодо випрямних установок: керівництво моторовагонного депо Чернігів надало свої вимпрямні установки для встановлення їх на даний електропоїзд. Додатками до договорів передбачено, що ПрАТ “КЕВРЗ” гарантії на вихід їх з ладу не несе.

Оскільки ми  ремонтний завод, то можемо ремонтувати обладнання незалежно від його року випуску. Тож все обладнання було капітально відремонтовано на нашому заводі та встановлено на вищезазначені секції згідно «Правил капітальних ремонтів електропоїздів та електросекцій» ЦТ-0113.

Приймання елетропоїзда ЕР-9Т №№668 здіснювалося відповідно до вимог комісії Південно-Західної залізниці, ЦРП та ЦТА ДНДЦ-УЗ. Прийнято моторовагонним депо Чернігів у повному обсязі, згідно умов Договору, але з якоїсь причини електропоїзд поїхав не у депо Чернігів, а 8 (!) місяців експлуатувався у моторованному депо Фастів.

Зображення 1:

 Зображення 2:

Зображення 3:

Зображення 4:

Зображення 5: 

Зображення 6: 

Зображення 7: 

Зображення 8: