Акціонерне товариство "Українська залізниця"

Приватне акціонерне товариство "Київський електровагоноремонтний завод"

КЕВРЗ завершує модернізацію приміського електропоїзда для Південно-Західної залізниці

17 липня 2020
Перегляди: 371

Київський електровагоноремонтний завод (КЕВРЗ) завершує капітальний ремонт в об’ємі КР-2 електропоїзда серії ЕД-9м №100 для регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця». Хід робіт 16 липня проінспектував директор виконавчий регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Артем Миронович та обговорив подальшу співпрацю з генеральним директором КЕВРЗ Романом Желізняком.

За три тижні вісім відремонтованих на заводі вагонів будуть прийняті в експлуатацію залізницею, повернуться в депо Фастів-1 та вийдуть на колію. У ході ремонту в вагонах встановлена нова сучасна пожежна сигналізація з датчиками на вогонь і задимлення, відеонагляд для попередження вандалізму, також вагон облаштований відеокамерами по зовнішньому периметру і в голові поїзда.

У салоні замінені дивани на такі, що мають покращенні ергономічні властивості, встановлені нові вікна та вікна аварійного виходу, нова система зв’язку між пасажиром та машиністом. У голові електропоїзда встановлено прожектори і буферні ліхтарі на діодній основі, оновлено туалети – вони виконані з нержавіючої сталі, а унітаз має нову спускну систему. Крім того, високовольтні апарати, які раніше використовувалися виробництва Російської Федерації, замінені на продукцію українського виробника.

 «Особисто проінспектували якість збірки і залишилися задоволені новими рішеннями, які нам продемонстрував директор КЕВРЗ. Ми обговорили можливості з модернізації електропоїздів, які дозволять зробити їх зовнішній вигляд більш естетично привабливим, а переміщення – комфортним для пасажирів. З новим керівництвом КЕВРЗ у нас повне взаєморозуміння, разом будемо рухатися в напрямку підтримки нашого рухомого складу і своєчасно забезпечувати пасажирів у приміському сполученні оновленими електричками. Маємо намір спільно опрацювати питання збільшення фінансування, щоб відремонтувати якомога більше рухомого складу і відповідно забезпечити робочими місцями як КЕВРЗ, так і виконати соціальні завдання в регіонах», - сказав Артем Миронович.

У цьому році на КЕВРЗ планується виконати капітально-відновлювальний ремонт (КРП) ще одного електропоїзда Південно-Західної залізниці. Це 10 вагонів електропоїзда серії ЕР-9м. Сторони домовилися, що цей потяг стане експерементальним і в ході його ремонту будуть застосовані нові рішення. Зокрема, встановлять сходи з нержавіючої сталі, звукову пожежну сигналізацію в тамбурі і салоні вагону. Також кабіну машиніста оснастять кондиціонерами, а в майбутньому - і вагони також, відповідно до завдання, що поставив Президент України Володимир Зеленський.

«КЕВР плідно та ефективно співпрацює з Південно-Західною залізницею. Наразі проводиться капітальний ремонт 2–го об’єму електропоїзда ЕД-9м, оскільки йому 17 років з моменту випуску. Наразі більшість вагонів вже на фінальній стадії – пройшли підготовчий етап малярних робіт та готові до фарбування. В процесі ремонтних робіт ми враховуємо план оригінального замовлення, поточні побажання депо і залізниці. Тобто можемо дообладнати поїзд додатковими засобами чи обладнанням на вимогу замовника», - зазначив керівник КЕВРЗ Роман Желізняк.

Електропоїзд серії ЕД-9м №100 – це вже третя електричка Південно-Західної залізниці, яку ремонтує КЕВРЗ з початку року. Наразі завод виконує ремонт 10 вагонів електропоїзда Одеської залізниці, 10 вагонів Придніпровської залізниці, а також вже готові 8 вагонів Південної залізниці.