Київський електровагоноремонтний завод імені Січневого повстання 1918 року був заснований у 1868 році як Головні майстерні з ремонту паровозів і вагонів Києво-Балтської залізниці, пізніше – Південно-Західної залізниці. В 90-х роках ХІХ століття, в період бурхливого розвитку промислового виробництва, Київські головні майстерні стають найбільшими в царській Росії – у восьми цехах працюють понад 2000 робітників.
В історії підприємства безліч подій і здобутків, про які можна впевнено сказати «вперше». Так у 1878 році зусиллями Олександра Перфенійовича Бородіна, у цехах майстерень вперше в Києві було ввімкнено електричну лампочку, проведене парове опалення, а в 1881 році створено першу в світі паровозовипробувальну станцію.
За свою багаторічну історію завод не раз реорганізовувався, успішно освоював нові види продукції. У 1944 році його перейменовано в київський вагоноремонтний завод, а з вересня 1962 року, після освоєння підприємством капітального ремонту електропоїздів серій ЕР1, ЕР2, ЕР9, – у Київський електровагоноремонтний завод імені Січневого повстання 1918 року.
У 2001 році підприємство набуло статусу відкритого акціонерного товариства «Київський електровагоноремонтний завод імені Січневого повстання 1918 року». З 2011 року завод ВАТ «Київський ЕВРЗ» реорганізовано в ПрАТ «КЕВРЗ».
Для забезпечення потреб залізниць в подовженні терміну служби існуючого парку рухомого складу в 1998 році заводом спільно з науковими організаціями розроблено нормативну документацію та впроваджено у виробництво новий вид ремонту – капітальний ремонт з комплексом робіт для подовження нормативного терміну служби (КРП). В 2001 році заводом освоєно ще один вид виробництва - складання, доукомплектування та добудова електропоїздів із складових частин, отриманих по кооперації з Латвії, Росії та України. За такою схемою було зібрано електропоїзди змінного струму ЕР 9Т№№ 746, 747 та відремонтовано у 2005 році електропоїзд постійного струму ЕР2 №305 "Карпатський експрес".
З початком електрифікації залізниць та випуском «Ризьким вагонобудівним заводом» (Rīgas Vagonbūves Rūpnīca, RVR) перших електросекцій електропоїздів, Київським електровагоноремонтним заводом освоєно та успішно виконуються капітальні ремонти КР-1 та КР-2 електропоїздів постійного та змінного струму серій ЕР. Починаючи з 2006 року заводом узято курс на освоєння нових видів продукції та виконання капітальних ремонтів електропоїздів останніх серій як вітчизняного виробництва (ЕПЛ -ХК «Луганськтепловоз»), так і іноземного (ЕТ, ЕД - Торжковського вагонобудівного заводу та Деміховського машинобудівного заводу відповідно, Російська Федерація).
Протягом року освоєно капітальний ремонт обсягу КР-1 вагонів дизель-поїздів серії ДТЛ та ДПЛ. При цьому впроваджено ряд модернізацій, спрямованих на зміцнення несучих конструкцій кузовів (доопрацювання бічних стін з приварюванням підвіконної обшиви до рами вагону, посилення буферних балок в місцях закріплення амортизаторів перехідних площадок, обладнання підніжок сходинками, модернізація конструкцій та герметизація туалетного приміщення та інше), удосконалення внутрішніх конструкцій дизель-поїздів (системи приводу зовнішніх розсувних дверей, салонних дверей, міжвагонних з’єднань, опалення та освітлення салонів вагонів). З 2007 року спеціалістами ПрАТ «КЕВРЗ» проведено освоєння капітального ремонту обсягу КР-1 електропоїзда постійного струму серії ЕПЛ2Т №002. На даний час відремонтовано шість електропоїздів серії ЕПЛ2Т. У 2017 році ПрАТ «КЕВРЗ» освоєно капітальний ремонт в обсязі КР-1 електропоїздів серії ЕПЛ2Т останніх номерів. Зокрема відремонтовано електропоїзд ЕПЛ2Т№033.
На сьогоднішній день Київським електровагоноремонтним заводом (ПрАТ «КЕВРЗ») освоєно та успішно виконуються капітальні ремонти новітнього рухомого складу серій ДТЛ, ДПЛ, ЕПЛ2, ЕПЛ9, ЕД9.
У 2020 році заводом розпочато освоєння ремонту в обсязі КР-1 електропоїздів EJ 675 виробництва Škoda Vagonka (Чеська Республіка). Капітальний ремонт в обсязі КР-1 електропоїздів серії EJ 675 завод виконуватиме згідно вимог СТП 04-085-2019 «Електропоїзд серії EJ 675 ŠKODA. Капітальний ремонт КР-1 (ПР-3П). Правила». Під час освоєння капітального ремонту електропоїздів ŠKODA EJ 675 передбачається залучення заводу виробника ŠKODA, VAGONKA a.s. та інших субпідрядних організацій виробників комплектуючих рухомого складу, які мають відповідні технологічні потужності, кваліфікований персонал і необхідний досвід та дозволи.
При проведенні капітального ремонту фахівцями Київського електровагонремонтного заводу буде проведена робота, спрямована на локалізацію та імпортозаміщення продукції іноземного виробництва, залучення вітчизняних виробників та підприємств. Також із залученням фахівців ŠKODA VAGONKA a.s., філії «УЗШК» в умовах ПрАТ «КЕВРЗ» передбачається проведення обстеження й тестування всіх вузлів, систем, обладнання електропоїздів із визначенням тих, що потребують ремонту або заміни на нові.