З початком електрифікації залізниць та випуском «Ризьким вагонобудівним заводом» (Rīgas Vagonbūves Rūpnīca, RVR) перших електросекцій електропоїздів, Київським електровагоноремонтним заводом освоєно та успішно виконуються капітальні ремонти КР-1 та КР-2 електропоїздів постійного та змінного струму серій ЕР.
У 1998 році заводом освоєно новий вид капітального ремонту – капітально- відновлювальний ремонт (КРП) з продовженням строку експлуатації електропоїздів, які відпрацювали нормативний термін служби 28 років і потребують списання на металобрухт.
Виробнича база і технологічні можливості заводу дозволяють ремонтувати кузови деформовані при аваріях та пожежах, виконувати складні модернізації.
На замовлення залізниць завод виконує капітальні ремонти з додатковими модернізаціями, спрямованими на покращення безпеки руху, умов перевезення пасажирів та роботи локомотивних бригад. Після чого такі електропоїзди можуть експлуатуватися як електропоїзди підвищеної комфортності.
Для потреб залізниць завод виконує ремонт лінійного обладнання, повне опосвідчення моторних та причіпних колісних пар серій ЕР, ЕПЛ, ЕД, капітальні ремонти КР-1, КР-2 тягових електродвигунів, допоміжних машин, компресорів, реакторів, тягових і допоміжних трансформаторів та виготовлення запасних частин.