Публічне акціонерне товариство "Українська залізниця"

Приватне акціонерне товариство "Київський електровагоноремонтний завод"

Візковий цех виконує капітальні ремонти кузовів вагонів електропоїздів в обсязі КР-1, КР-2 та капітально-відновлювальні ремонти пошкоджених корозією, пожежею або аварією кузовів вагонів.

Виконує капітальний ремонт візків вагонів усіх серій та типів.

Колісний цех ремонтує колісні пари електропоїздів ЕР усіх серій, електропоїздів серії ЕД, ЕТ, ЕПЛ і причіпних вагонів дизель-поїздів серії ДПЛ, ДТЛ.

Освоєно виробництво ряду модернізацій, спрямованих на підвищення надійності й довговічності колісних пар.

Дивитись

Ремонтно-комплектувальний цех був створений у 1963 році.

Виготовляє запасні частини, в тому числі імпортозамінюючі, для ремонту і модернізації електропоїздів.

Дивитись

Електроапаратний цех був створений у 1969 році. Здійснює капітальний ремонт електроапаратури електропоїздів усіх серій ЕР, ЕД, ЕТ, ЕПЛ та причіпних вагонів дизель-поїздів серії ДПЛ, ДТЛ.

Дивитись

У жовтні 1963 року у зв’язку з освоєнням ремонту приміських електропоїздів створено цех електричних машин, в якому виконується капітальний ремонт тягових двигунів та всіх допоміжних машин електропоїздів в обсязі КР-1, КР-2.

Дивитись

Початок своєї історії цех ремонту моторвагонних секцій (цех РМВС) бере з 1962 року.

14 червня 1962 року надійшла у ремонт перша електросекція постійного струму Ср. Це і є початком історії цеху РМВС.

У 1968 році в цеху виконаний капітальний ремонт електропоїзда ЕР9.

У 1976 році освоєно капітальний ремонт в обсязі КР-2.

З 1998 року цех РМВС виконує капітально-відновлювальний ремонт (КРП) електросекцій серії ЕР1,ЕР2, ЕР-9П, ЕР-9М.

У 2007 році цех освоїв ремонт електропоїздів серії ЕПЛ 2Т.

Цех РМВС складається із 15-ти виробничих дільниць та випробувальної станції. Пропускна спроможність цеху становить 637,4 приведених секцій ЕР1 на рік в обсязі КР-1.

Дивитись

Механічний цех оснащено високоточним сучасним обладнанням, що дає змогу відновлювати та виготовляти велику номенклатуру запчастин для виконання у повному обсязі якісного капітального ремонту електропоїздів.

На інструментальній дільниці виготовляється новий інструмент та технологічне оснащення (штампи, пристосування, кондуктори та інше), а також виконується ремонт відпрацьованого або пошкодженого інструменту.

На гальванічній дільниці виконується нанесення металевих (цинк, олово, срібло) та неметалевих (порошкові полімери) покриттів з метою захисту металевих деталей від корозії, додання їм захисно-декоративних властивостей, для поліпшення спаювання та струмопровідності.

Дивитись