Публічне акціонерне товариство "Українська залізниця"

Приватне акціонерне товариство "Київський електровагоноремонтний завод"

МОДЕРНІЗАЦІЯ МОТОРВАГОННОГО РУХОМОГО СКЛАДУ

На замовлення залізниць завод виконує капітальні ремонти з додатковими модернізаціями, спрямованими на покращення безпеки руху, умов перевезення пасажирів та роботи локомотивних бригад. Після чого такі електропоїзди можуть експлуатуватися як електропоїзди підвищеної комфортності. 

Бічні стіни салонів вагонів електропоїздів обладнуються термоформованими панелями замість пластика. Застосування таких панелей дозволяє скоротити витрати за рахунок відмови від установлення алюмінієвої розкладки й наличників вікон. Для підвищення рівня безпеки перевезення пасажирів бічні стіни салонів вагонів обладнуються віконними блоками аварійного виходу. Замість звичайних металевих вікон конструкції РВЗ установлюються сучасні більш якісні, надійні, герметичні з покращеними теплоізоляційними властивостями віконні блоки зі склопакетами. Крім того, салони вагонів обладнуються диванами чи блоками крісел підвищеної комфортності, інформаційними та попереджувальними табличками, номерами місць покращеного дизайну, місцем для провідника, коморою для інвентаря, велосипедними площадками, місцями для інвалідів, поручнями як у вагонах метрополітену, площадками для багажу, барною стійкою, шторами, фіранками, нижніми вентиляційними коробами, пофарбованими білою порошковою фарбою.

Для зручності пасажирів салони вагонів обладнуються інформаційними електронними табло та системою звукового супроводження інформації щодо правил перевезення багажу, безпеки посадки й висадки, зупинок тощо з керуванням із кабіни машиніста.

На замовлення залізниць завод виконує заміну лобових частин головних вагонів з установленням модернізованого внутрішнього обладнання кабін машиніста: пультів машиніста, лобових вікон з електропідігрівом, системи калориферного опалення та інше. 

Замість звичайних маршрутних вказівників, розташованих на бічних стінах, головні вагони оснащуються електронними маршрутними вказівниками, що установлюються над лобовими вікнами в районі прожектора.

Кабіни машиніста обладнуються:

  • кондиціонером;
  • системою автономного відкривання-закривання автоматичних дверей одного тамбура;
  • ергономічними кріслами підвищеного комфорту для машиніста й помічника;
  • термоформованими панелями;
  • сучасними, якісними, надійними, та герметичними бічними вікнами, які мають кращі теплоізоляційні властивості завдяки  склопакетам та профілям.

Уздовж бічних стін салонів вагонів установлюються електропечі нової конструкції з покращеними властивостями.

Тамбури вагонів обладнуються:

  • сміттєзбірником, який виготовлений з полірованої нержавіючої сталі;
  • алюмінієвим покриттям підлоги;
  • підніжками та підніжками нижніми, які виготовлені з нержавіючої сталі. Для надання декоративних  властивостей на стиках вони обробляються спеціальним декоративним профілем;
  • стулками автоматичних дверей з пристроями блокування замкового типу;
  • системою відеонагляду, яка працює в автоматичному режимі під час експлуатації електропоїзда і при його відстої, зберігаючи інформацію тривалий час.

Один з вагонів електропоїзда може бути обладнано барною–стійкою, яка має міні- холодильну вітрину, мийку, мікрохвильову піч, машину для приготування кави або чаю, телевізор.

Навпроти барної-стійки облаштовується барна полиця, комора для складування інвентарю та продуктів. Приміщення бару відділене від пасажирського приміщення міні- перегородками.

Для зручності пасажирів між м’якими кріслами установлюються столики.

 

Туалетні приміщення головних та причіпних вагонів облаштовуються комплектом обладнання (трюмо, умивальна чаша, тумба, склопластиковий піддон) з підвищеним рівнем комфорту та герметизацією підлог. Передбачається опалення санітарного вузла: підігрів водяного бака, обігрів туалетного приміщення,  фанової труби, в тому числі під час відстою вагонів електропоїзда.

Покращення безпеки руху забезпечується шляхом виконання модернізації тягового приводу (установлення редуктора зварної конструкції, зміни конструкції вузла вал шестерні), установлення систем контролю нагріву букс, пожежної сигналізації, діагностики відмовлень та стану вузлів у реальному часі.

 

   

При установлені на електропоїзді системи контролю нагріву букс візки вагонів обладнуються додатковими з’єднувальними коробками, прокладаються кондуїти та проводи, доопрацьовуються корпуси букс для встановлення датчиків контролю нагріву.

Температура нагріву кожної з букс відображується на дисплеї, розташованому на пульті кабіни машиніста

Крім того, електропоїзди серії ЕПЛ можуть обладнуватись сертифікованою системою пожежної та охоронної сигналізації (СПОС), що призначена для виявлення пожежі, а також сповіщення про несанкціоноване проникнення у відсіки вагонів електропоїзда, або про саморозчеплення поїзда.

Салони вагонів та кабіна машиніста обладнуються датчиками охоронної та пожежної сигналізації.У шафах електрообладнання встановлюються датчики пожежної сигналізації.

Усі види ремонтів, що виконуються ПрАТ «КЕВРЗ», проводяться у відповідності до конструкторської документацій, проектів модернізацій, затверджених у встановленому порядку. Завод готовий на замовлення залізниць виконати інші роботи, модернізації із залученням проектних організацій для розробки відповідної документації.